torsdag 1 oktober 2009

TACK TILL ER ALLA

SUPERGLAD CAFÉÄGARE IDAG,

kramar om Petgirl o pussar fasen rätt på mun.. Fasen va kul det var ) att vara igång igen med musik i örat och linan perfekt. tack för ditt stöd i alla väder och för all PR du gav och ger ut inför alla våra event som vi har i SL Vampi och ormdrickapersonalen, tom ställde in sin fest. Otroligt vilken fin gest.
Tack till alla som hjälpte till att promota det här eventet så det blev som det blev - SIM FULLT och GLATT. Vill speciellt också tacka Hostarna Svessa och Aake för deras kanon jobb. Tackar även Svessa & Wizanna rättade upp väggar tak o golv innan festen, annars hade huset brakat ner över oss ;-) och tack till min vän Anki och grannen Ob som jag känt hållit mig i handen den här veckan , det har varit mycket pirrigt ska ni veta . Super tack trädgårdsmästaren Tour Spoonhamer som klippte och gödslade gräset i parken och gjorde skyltar och va mitt uppmuntrande stöd och bollplank inför festen. Tack alla donatorer o tippare, och * hämtar andan* och alla som kom
Jag somnade leende. Imorse stod min sim ägare här. nu har han höjt antalet till 50 .. det var ju några stackars grannar som inte kom hem på 1,5 timme när simmen var full :-) men dom har fått en skriftlig ursäkt.. Nu har sim ägarn höjt så det kan vara 50 avatar istället för 40.. så nu får grannarna plats också 
Ja Jädra vilken fest :-))))) PÖSSSS från/Anna lyckliga caféägarinnan förståss
PS
Tyvärr kunde jag inte fota och de bilder jag fick ville min dator inte öppna. hoppas ni ursäktar men jag ror bilder finns på andra bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar