torsdag 16 juli 2009

Det blev en otroligt fin feststämning och Torben var kanonbra!!

Det var så roligt, det kom så många till Liveartisten på dansbanan i Malmo. Och Torben Asp som var en bröllopsgåva från vännen Katja Runo var bara såååååå bra. Vi var ledsna att inte Danny kunde vara med och öppna presenten. Mest var jag nog ledsen. Tur hade jag som fick hjälp av Katja Runo som host och sedan Wizanna Hax som ställde upp som DJ i sista minut. Tusen Tack. Tävlingen vann Svessa Hax och Tryggve Tomson, (Juryn bestod av Katja och Mig) Många va klädda i rött o vitt till ära för våra båda vänner från Danmark. Även skånska flaggan fanns på plats vilket uppskattade högt av skåningarna på dansen. Tack alla som kom, det betyder oerhört mycket för mig att ni kommer på mina fester, var jag än har dom. Kram på er alla. lägger in en bild på festen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar