torsdag 16 juli 2009

Efterfesten satt jag ensam hemma och saknade Danny




Satte mig och begrundade alla våra bröllopskort, presenter och grattiskort. Det va så synd Danny inte kunde vara med och öppna presenten från Katja. Men jag ska ordna en repris senare. Usch vad jag saknar Danny, ett par dagar var det ok och nästan skönt att va själv.. men nu..kryper saknade över mig. Får ta mig till playan ikväll och umgås med mina vänner.
Dessutom förbereder Danny och jag för ett event i augusti om allt går väl och det blir stort har vi hoppats och kommer nog hållas på SverigeÖn brevid Caffet. mr säger jag inte ;-) .. men herre Gud VAD GÖR JAG!!!!! skulle inte jag sluta blogga????

2 kommentarer:

  1. Klart du inte sluta blogga.. det var det INGEN som trodde :))

    SvaraRadera
  2. hahha va rolig du är klart du inte kan sluta nu när du börjat;) men man måste ju inte göra 15 inlägg per dag.

    SvaraRadera