onsdag 12 augusti 2009

flera frukostgäster


Det e roligt med frukostgäster igen på cafeet. kl 9.00 typ ramlar dom in.. för att få bacon o ägg eller bara en kaffe för att komma igång i sina SL-liv. här kom ett glatt gäng igår. molnet är petgirl om ngn undrar. hon beställde soltorkade tomater och dom e klara nu :-). Loo som e solen i våra bloggliv kom oxå på besök. Vampi, Frosty, frostland (stammis) och ngr vänner till Loo från norge. Jätte trevligt. Det åts och smulades ner och någon var på väg att sluka lilla "Hampe" som vilade på ölbricka.


Sedan på eftermiddagen tog jag mig till harmonyfall och drack te med mina drakvänninor och berätta om händelserna i Sverige. Dom har ett underligt språk men jag tror dom gillade allt jag sa.. ??. vill ngn ha adressen till detta vackra o gosiga ställe så hör av er när jag är inne. eller sök i search "harmonyfall"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar