onsdag 19 augusti 2009

Ny dag och kära återseenden i Cafeet.










Min frukostvän idag var Spannarn på återbesök, vi delade frukost och jag hade skalat lök.syns på bild. Sedan kom Anki som jag inte sett sedan ss2, kul. och vem dök inte upp mitt i lunchen. Jag blev så glad.. You självaste Mr Chino i egen hög person. det va gött att se honom igen. Senare eamlade Frosten och Frosty, angelika och självaste min gamla vän Tindra Ferrari in i cafeet, mer min syster i SL som sällan e inne i Sl, Lille Gerard, (grabben) poppade in kort oxå. och tog en liten relax i parken o lyssna musik.
Så glad åt alla frukost o lunch gäster. I går fick jag även besök av Miky Andretti, Gitaristen. Han e go en vrklig vän. Vi fick en pratstund på lyssna musik- bollarna i parken. Det var en bra dag idag oxå, med gympa med Spanarn och fick till och med en tripp med Petgirl till söderns stränder igår och imorse fick jag en piltavla.. men jag tycker det e synd kasta tårta på petgirl, så jag bytte ut bilden :-)
När gästerna försvann passade jag på att vila i cuddleboxen i skyn, och försökte puffa upp kuddarna lite i cuddleparkens myshörna. det ska ju vara bekvämt att ligga o prata o mysa. Nu kommer bilderna huller om buller så nu får själva lista ut vilka ni är eller vilka det är på bilderna. Gött folk , Tack för en underbar dag i mitt SL. Ses möra. om inte på förfest ikväll inför djuriskt tema på OD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar