onsdag 3 februari 2010

Veckan som gick i korthet.

Ja dxet började med ABBA där jag var host, fullt av glada folk och även massa norrmän :-). kul, sedan var det lite Rock på Odessa Bettys ställe, Lite dans på ett jazz ställe, lite kyla och kikar efter om man ska öppna ROAD CAFE?? njää. sedan Kändisar , Fika, jag och Esmeralda ... flinar. Hon är aldrig i Sverige dessutom ytterst sällan inne. Sedan en glad överraskning Mr Danny stod i parken onsdagmorgon. det vart ett glatt återseende och en dans i parken för gamla goa minnens skull. Täkn man kanske snatr får inspiration tillbaka och det uttråkade tillstånd jag befinner mig i försvinner. man vet aldrig vad morgondagen bjuder på :-). En sak vet jag som e kul imorgon det är att vara Host på ABBA på icehotel. Underbara människar jämt. Tack för den här veckan trots att det nog var den tristasted i mitt SL sedan juni 07. :-) men tack ni som lättade upp den ;-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar