tisdag 29 september 2009

Fynda Lills Romfriends design kläder på taket till Annas Cafe i Sverige

Lill Ling (Fru Ernst Edman och Romfriend Designs skapare) Imade mig och undrade om jag ville ha lite från föregående balldress o dressar collection att sälja så jag kan ha fler artister. Vilken underbara gest. Jag svarade givetvis ja och började packa upp allt jag fått av Lill.


Det finns att inhandla till reapriser jämnförelsepriser , dom har koastat 299 och 199, Nu säljs allt för 100 Linden och neråt. finns även lite gratis grejer på taket.. T.ex ett leende.. alltid bra att ha :-) .
Jag TPade in Lill och fick en bild av denna goa vän till mig.. hon om direkt från arbetsbänken ( photoshop) iförd en nästan klar röd sexig westernbetonad creation.. den kommer snart ut i hennes buik.


Kom nu och fynda. i alla låder finns LM till Lills mainstore oxå.
Allt går till kommande artister i Cafeet, parken och på taket. Välkomna.
http://slurl.com/secondlife/Sverige/173/30/22
Och en bamsekram till Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar