tisdag 1 september 2009

jaha.. jo ngr undrar vad som händer

Anna tar ett break och fundelerar lite.. Hur ska det gå. musen som bygger här är ju färgblind, vindögd och crazy , blir ju inget gjort :-(. jag måste ha bygghjälp..

HJÄLP!!!Sagt och gjort kontaktar granne ob och planerar, sliter hit sonen.. men söner vill bara leka och ha kul, bygga...nääää!! Pphu



Sätter ut annons, sätter mig och väntar. Och se där, en byggare träder in på gården, eller är det rörmokarn...tavlor erbjuder han först, det vill jag inte ha, så jag håller borta honom från tavlor o väggar :-DD (inside joke). Lite dans först sedan e planerna på G. Inte nog med det. Linan började funka.. hurra. kunde höra rockabillyn och dansa. kan det bli bätrre!!!!! Glad anna gick och sov.




litet tillägg mitt allt.. får tolkas hur det vill men riktad till en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar