onsdag 16 september 2009

jaha, nu va det ett tag sen jag orkade skriva , så här kommer skörden

Veckan som gick och lite till :-)

Oj det var ett tag sedan jag orkade eller hann skriva,, det har hänt mycket kul sista tiden  många har besökt kaféet också.

En morgon kaffe hos svessa och wizanna e inte fel, stack iväg i bara morgonrocken jag fått i bröllopspresent.



Först vare kräftfest på solace Kand. och andra hade gjort så fint och det va en så glad o trevlig fest. Även om varken Serblatt eller jag vågade röra oss. Vi stod o titta på mest. Men tack för en kul kväll. Tack Serblatt som var kavaljeren i snygg hatt och westernstyle. Sedan Rajraj… oj vilken Sim dom fick vara på.. den va sååå fin. Även om jag bara visade min nuna kort. Sedan följade det ena roliga o intressanta efter det andra.


Jag hittade med Frostland ett vackert ställe i ”midsummer” Dit lurade vi bl.a. Lill och Bellona. Så sagolikt vackert ställe. Vi åt en stadig lunch och skålade i champagne och sen ångade alla vidare åt var sitt håll.
Sen vare dags för Vampis Söndagbörs  Tema Neko.. på med svansen o öronen. Även om jag inte hade musik e det kul att se alla fint klädda och glada vänner. Alla viftade glatt på öron o svans . Gittrikas Måndagsbörsen .. jojo westernTema. Alltid trevligt. Och vad alla va fint klädda. Finast tyckte jag nog Svessa var. Men kul att se fina indianer (millimina och Bej) såg jag har jag missat ngn indian, så beror det på mitt bredband tyvärr för många var moln. Kramen jag fick i min tysta ensamhet i hörnet av min granne, värmde hihihi. Inte nog med det

En dag hittade jag två uteliggare i parken. Jag fann snabbt ut att dom hade hem.. dom e nämligen mina goa grannar . Ob och Bellona, stammisar med VIPkort.
Sen har jag bokat artister, letat DJ pulat o donat mest på min lilla plats, kaféet o parken.

En kväll fick jag besök av grannen Ob som berättar roliga historier, det muntrade upp mej efter som morgon va unken den dagen. Tack Ob för att du finns o har så kul historier. Och Allessia och gänget drog igång party en dag, sånt tycker jag e kul, Kaffet är ju för alla, ett hangout place när andra ställen i Sverige e tomt , bara dra dit o dra igång om ni vill ha fest. Förfester e självklart!!
Jag skriver lite huller om buller. Så bilderna kommer i bullerordning också. Tack för ni finns.. Kan rekommendera Simmen Midsummer, bara söka på det i search eller på kartan e nog lättare. Ta er tid gå runt. Och glöm inte äta en bit i restauranten. Tack VÄNNER för en rolig vecka. Pöss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar