torsdag 17 september 2009

Torsdag ..Jag har fått min specialbeställda dress ohhhh

se så fin den blev. Hovsömmerskan Tödda ( alias Kay Uggla) har tråcklat o sytt den fina waitdress dressen som jag nu går så stolt runt i. Då vare bara att sätta på kaffet


TJohoo ropar Svessa i SverigegruppIMet -- E´ kaffet klart?? Själklart svarade jag och rusar ut för att sätta på mera. Så strax efter ramlade en hojtande glad Svessa ner med en supertrött Wildstar i släptåg. :-) och sen ramlade andra gamla vänner ner, en efter en.. Kay uggla, Frosty, Anki, bejita, aake och blanche. Jag fick springa som en skållad råtta. En skulle ju ha te, en mazariner, en ostmacka och wild två tändstickor så han orkade se.. hihi Jag såg nog hur han kollade hungrigt på min lilla håriga mus..dvs (hamstern på bordet) men jag tvingade i honom 4mazariner 3 koppar kaffe då blev han så pigg att han hoppade upp och började lira lite på guran.



Sen kom den trevliga Sim Officeren Zonder.

Idag va han väganläggare och gjorde en bredare väg utanför kafeet. bl.a och en liten brygga har han anlagt utanför parken och där ligger en liten roddbåt som allmänheten kan kajka runt med. Det blir så fint.
Nu slipper Tina och Ob cykla på gräset :-)

OCH VET NI I kväll e det ABBA på icehotellet. Då mina batterier i hörapparten inte funkar ännu så får jag bara se men inte " höra" :-))

ses kl 22.00 på Ice hotellet.
Den som vill får gärna komma o förpartaja eller fika innan så kan vi mass-TPa in på prinsen o Ewas Sim kl 22.00 :-)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar